02/09/2022

De Lions Club Berlicum, Leij en Aa en Lions Club De Meierij Den Dungen bundelen deze zomer de krachten met de gemeente Sint-Michielsgestel en Team Kindpakket van Bint Welzijn.

Voor een groep van maar liefst 190 kinderen binnen de gemeente Sint-Michielsgestel die in beperkte financiële omstandigheden leven, verspreiden de vrijwilligers van Kindpakket huis aan huis een speciale verrassing.

Met zowel een Hema als een VVV cadeaukaart krijgen de kinderen een bijdrage om nieuwe schoolspullen te kopen voor het nieuwe schooljaar en kunnen zij zelf in deze vakantieperiode samen met hun familie ook iets leuks doen of kopen.

We wensen al deze kinderen en hun families een fijne zomer namens Lions Club Berlicum en Lions Club De Meierij Den Dungen