Ook jij kent vast wel iemand in Berlicum of Middelrode die wat hulp kan gebruiken of die het verdient om eens verrast te worden. Daarom verzamelt de Lions Club Berlicum, Leij en Aa jullie hartenkreten en proberen we zoveel mogelijk wensen te vervullen. Iedere hartenkreet is welkom, hoe klein of groot deze ook is.

Heb jij een hartenkreet die je graag vervuld ziet worden? Spreek je hartenkreet dan nu uit! De kerngedachte is iets betekenen voor een ander en dan met name lokaalgericht voor de inwoners van Berlicum & Middelrode.

Je vindt ons op vrijdag 8 december tussen 09.30 en 11.30 op de markt in Middelrode en op zaterdag 9 december a.s. tussen 10.00 en 13.00 uur op het Mercuriusplein om onze actie onder de aandacht te brengen.

Makkelijk online invullen

Aandragen van een hartenkreet kun je ook heel eenvoudig online doen door hier te klikken en het speciale formulier in te vullen. Op het formulier omschrijf je kort je hartenkreet met vermelding van de reden waarom je dit zo graag wenst en voor wie je hartenkreet bestemd is.

We wensen je alvast fijne feestdagen toe.

(In geval van vragen of problemen kun je mailen naar hartenkreetlionsberlicum@gmail.com)

We Serve!